erdeesh, povestea prostiei

Tineti minte reclamele alea porcoase la erdeesh? V-ati intrebat vreodata daca reflecta calitatea serviciilor? Raspunsul e da.  Nu mai spun ca iarasi m-au lasat fara conexiune (v-am povestit destul aici), lucru care sigur ma va face sa renunt la remarcabilele execrabilele lor servicii. Povestea despre cum sa NU iti asiguri pastrarea clientilor, in cele ce urmeaza.

Zilele trecute ma trezesc la usa c-o pustoaica blonda, ochi albastri, inghetata bocna (afara era generoasa temperatura de -20 de grade). “Stiti, firma Airbites a fost preluata de RCS-RDS”, rosteste vocea, deloc impacata cu vremea de afara.  Dupa ce o lamuresc ca stiu prea bine chestia asta si refuz amuzat oferta de a semna pe loc contractul (trecand peste ideea, ea insasi tembela, de a semna un contract pe genunchi, la usa), primesc replica de milioane (de pumni in cap):

“Pai stiti ca daca nu semnati pana la 1 februarie, vi-l taie!”

Stupoare! Iritare maxima si amuzament retinut. Firma de care a ras o tara intreaga gratie reclamelor “ungurului bulan” imi oferea o mostra de “relatii cu clientii”.  Ii explic fetei (nu va ganditi tocmai la tact pedagogic) despre cum vine treaba cu preluarea unei firme, cu cesiunea catre terti, cu beneficii si obligatii fata de clientul care are deja un contract semnat. Mirosind pericolul, fata cu ochii umezi se etrage repejor in spatele unui “mie asa mi s-a zis sa zic”. Bravos, natiune!

Se iau urmatoarele date: client, vechime de 7 ani, contract activ, prelungit 12 luni prin act aditional. I se pune o gagicuta blonda in fata, in speranta ca va semna contractul la lumina becului de pe casa scarilor. Daca nu merge, se ameninta clientul. Daca nu merge nici asta, lasa-l sa se duca, e incapatanat.

Well…sa fie asta singura mea problema

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.